Fantastiska varelse

- Det är ingen mindre än Como det! Han är bara för underbar, min käraste Cosmo. Igår var det möte med delar av styrelsen så jag fick lite tight med tid för Cosmoliten. Som tur var hade mamma redan pysslat lite med honom, gjort iordning all mat och mockat åt honom. Så jag behövde inte ta den lilla tid som var till att tänka på annat än honom tills det var dags för hans kvällsfodring. Jag tog med honom ut i ridhuset i grimma och grimskaft och busade runt lite med honom. Gick lite framåt, bakåt och åt sidorna och han följde mig hela tiden. Vi sprang lite också, ökad trav var tanken, vilket Cosmo tyckte var jätteroligt. Mest för att jag rusade som en galning för att hålla jämna steg med långbenshästen och att jag dessutom var helt slut efter en repa längs ridhusets ena långsida. Kondisen är ju inte den bästa tyvärr, så jag får kanske jobba lite på den under våren nu. Haha, men Cosmo var ganska nöjd i alla fall när vi kom tillbaka till stallet.

Veronica: Svante kommer till anläggningen var sjätte vecka ungefär, nästa gång är 18 maj. (Bor i Gislaved) Vill du, eller någon annan, vara med nästa gång han är här så hör av er till mig så fixar jag det. Länk till hans hemsida finns här.

Äntligen är det fredag igen, ska sätta mig på jobbet och försöka få igång lite fredagsmys på kontoret med ett par trevliga kollegor. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0