Ibland är man inte på humör..

Nej, det är ju så ibland. Speciellt inte när ens fina häst inte mår bra. Cosmo har blivit sämre och idag var såret kladdigt av tjockt var och han var svullen strax ovanför kotan och hela vägen ner till hoven. Jag har lagt om ett ordentligt spritomslag idag och hoppas verkligen det ska hjälpa till att dra ur. Han har i alla fall ingen feber, men blir han inte bättre till imorgon är det nog dags att en veterinär får titta på det så han får lite specialhjälp. Jag ska ringa och avanmäla tävlingen också under morgondagen. Å andra sidan gör inte det något, jag har ändå inte känt mig särskilt taggad inför den på grund av mycket jobb och annat som stört tankarna sista veckan. Ibland går man liksom in i någon slags svacka. Hoppas bara man får komma ur den snart. Inget roligt att gå omkring och känna sig nedstämd och bitter hela tiden, eller hur?!
Jag ska i alla fall försöka pigga upp mig lite inför imorgon. Det är ju ändå
Valborgsmässoafton och dessutom Tomas födelsedag!
Måste gå nu, ska ordna lite med presenten, Schhh!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0