Höst - Hosta och nya ryttare!

Usch! Jag tycker det är rätt mysigt att hösten är på gång oc kvällarna blir mörkare och svalare, men vad jag inte gillar är att när alla återgår till skola och arbete ska alla jäkla förkylningsvirus attackera alla och var en. Inklusive mig. Jag har ju varit halvrisig hela veckan, men nu är det så illa att jag inte kan åka till jobbet. Kan det inte bara gå över och försvinna?! Usch usch usch!!!

I vilket fall som helst mår i alla fall Cosmo bra. Igår fick min syster svinga sig upp i sadeln och tog en skrittur runt Näs tillsammans med sällskap. Hon har ju inte ridit så mycket på länge, men tyckte det var väldigt trevligt att ta sig en tur på Cosmoliten. Dessutom fick lilla Mira också komma upp i sadeln! Härligt! Stolt mormor berättade att hon sken med hela ansiktet och tyckte det var jätteroligt! Härligt med ytterligare en hästtjej i familjen!

Igår var jag och Tomas på IKEA och handlade lite nya möbler och annat till vår lägenhet. Det är så skönt att kunna inreda och köpa saker som man verkligen vill ha och som faktiskt gör skillnad hemma. I veckan ska jag hämta en matbord också och kasta lite skrot på tippen, sen har vi det snart komplett!

Nu ska jag krypa upp i soffan med lite te och göra mitt bästa för att bli frisk. Vi hörs!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0