Hostan sitter i och mamma rycker in - igen!

Ja, här blir det inte roligare än så här. Jag har riktigt jobbiga host-attacker emellanåt, så jag orkar inte rida och kommer att vara hemma från jobbet resten av veckan. Suck vad tråkigt! Jag blir alltid sugen på att röra mig mer än någonsin när jag inte kan eller får. Jag är vanligtvis en stor motståndare till allt vad löpträning och jogging heter. Tycker det är uppriktigt jättetråkigt helt enkelt. Men när jag till exempel är skadad eller har världens dunderförkylning som nu, Ja, då kan man ge sig sjutton på att jag inget hellre vill än att dra på mig löpardojjorna och ge mig ut på en milslång runda i skogen. Är man inte bra knäpp?! Jag äger inte ens ett par "löpardojjor"!
Nej, dags att rycka upp sig. Ska i alla fall till stallet idag. Mamma kommer rida idag igen, men jag ska ha styrelsemöte och tänkte hjälpa mamma med mockningen i alla fall. Också måste jag ju få pussa på min lilla älsklingsCosmo! Saknar honom som bara den och jag längtar verkligen tills man är fräsch nog att rida ordentligt igen.
Nej, det får vara nog med pessimism från min sida nu. Vi hörs, helt enkelt!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0