Laddar inför morgondagen - Säsongsdebut!

Ja, nu är det uppladdning inför morgondagen. Känner mig lugn och laddad, på ett så där lagom sätt! Ska snart bege mig till stallet och göra alla förberedelser, men jag tänkte att Cosmo får gå ut i hagen så länge som möjligt och sen blir det lite ridning senare i eftermiddag/kväll. Han ska dessutom badas, manen ska ryckas (har ännu inte gjort det sen sommarbetet, så den är väldigt lång och ojämnt sliten. Fy skäms på mig!), all utrustning ska putsas och alla tävlingskläder ska packas ihop och så vidare och så vidare. Jag behöver inte känna mig sysslolös idag i alla fall! Jag startar som nummer 35 i LBn, räknar att jag kommer starta omkring halv två och därefter har jag väl en par-tre timmar till starten i LA. Skönt att det inte är någon lång väg dit i alla fall. Det är grannklubben som arrangerar, så det känns bra att inte ha så långt dit och hem.

Nej, nu ska jag ta och åka. Men vi hörs ju, eller hur?
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh, vad kul att du ska tävla imorgon!! Hoppas det går bra (det gör det säkert!). Själv har jag häcken full, andra semesterveckan snart slut men jag har hur mycket som helst att göra. Knäskura stallet, olja, mocka hage..räcker det? =)

Vore kanonkul att ses snart! LYCKA TILL IMORGON!

2010-08-14 @ 20:08:20
Postat av: Christin

Hej!! Ja, det ska bli jätteroligt, verkligen! Skönt att höra att du har att göra under semestern ;) Själv har jag häcken full på jobbet istället. Idag är första lördagen ledigt sen jag kom tillbaka från semestern så det rullar på som bara den. Härligt i denna värme, Not! Jag har dock strul med mobilen, så du får jättegärna skicka ett mess eller så, så jag får ditt nummer igen. Så kan vi ju höras om när jag kan komma och göra ett besök! Kram!

2010-08-14 @ 23:12:15
URL: http://ccdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0