Onsdagsregn och vilodag på ridfronten

Tack Charlotte! Skönt att höra att det inte bara är min knasiga häst som är lite schitzo... ;)

Mamma ska i alla fall få rida lite idag, så det är jag som får en vilodag. Men jag laddar istället för ett långt jobbpass. Försöker även ladda upp inför helgen och har kollat in startlistorna för söndagens dressyrtävling. Väldigt få starter totalt sett (drygt 30 starter på två klasser!), men jag rider ganska sent. Skönt eftersom jag jobbar väldigt sent kvällen innan. Ska försöka förbereda allt på fredag och lördag så allt är klart att packa in och åka på söndag. Får se hur jag gör med hopptävlingen på lördag. Ska hoppträna på fredag, så jag får se hur han går och bestämma mig då. Har ju bara anmält mig till en 0,90 m Clear Round, så det är ju inga grand prix-banor direkt.

Nej, nu ska jag ta mig till trafikskolan och köpa mig en teoribok för BE-körkortet. Här ska pluggas!

Ciao!
/CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0