Uppladdning

Kvällens uplladdning består av god middag hos mamma och pappa, hemresa, en varm dusch och nu lite choklad i soffan. I sällskap av mig själv ;) Känns som ett riktigt guldupplägg, eller vad säger ni?! Det är i alla fall bestämt att jag ska hoppa imorgon. Var lite osäker i och med att vi inte hoppat på länge, men idag har vi tränat och han gick bättre än aldrig förr. Så utan några som helst krav tänkte vi alltså hoppa en liten Clear Round 0,90 meter på hemmaplan imorgon.

Hoppningen för Cosmo och en lång jobbkväll/-natt för min del får också bli uppladdning inför söndagens dressyr. Ska bli intressant att se hur det fungerar efter lite hoppning. Trots att jag jobbar sent kvällen innan har jag en bra känsla inför söndagens tävling. Det vore så roligt om han bara kunde funka på tävlingsbanan.. En dag kanske?

Jag har i alla fall gjort lite kompletteringar av tävlingsgarderoben idag. Besökte Hästshopen i Norrtälje och införskaffade en plastrong och en kortärmad tävlingsskjorta. Skjortan var på rea och tanken är att det kan vara ganska skönt på hopptävlingen (för vem vet om det blir fler framöver?) och på lite finare träningar och sånt. Nej, nu är det i alla fall dags för lite sömn. Ska försöka rapportera tävlingsresultaten så snart som möjligt. Kan dock inte lova när jag ska ha tid och ork efter denna mastodonthelg som väntar. Bäst att sova nu så man har en liten chans att orka med allt. Sov gott!
/CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0