Segt på bloggfronten

Ja, jag ber om ursäkt, men det kommer nog vara såhär dåligt bloggat fram till jul nu. Jag hinner inte med mycket annat än jobb just nu, men Mamma är den bästa som erbjudit sig att ta hand om Cosmo under den här tiden, saknar naturligtvis lillCosmo, men då kan jag bara åka förbi och gosa med honom när Cosmoabstinensen blir för stor, så jag är verkligen tacksam!

Ikväll har ju mamma egentligen inplanerad träning, men hade lite annat i planeringen, så jag ska åka ner och rida lite för Anna. Ska bli himla roligt att kolla in läget i stallet. Känns som man inte varit där på hur länge som helst! (Var där i fredags, så egentligen bara två dagar utan stall, men det känns ändå långt!) Man är ju vanligtvis där flera timmar varje dag, men nu har det blivit korta stallpass och inte med lika jämna mellanrum som vanligt, så då känns det lite konstig!

Cosmo är i alla fall pigg och glad som vanligt. Eftersom det varit ett par dagar med rikgit kallt väder har han hållt sig lite lugnare än vad han normalt gör när han inte får gå fullt ut. Det känns naturligtvis tråkigt att behöva ställa av honom när han varit så fin under senhösten. Men det blir säkert bra att man sen tar upp honom till vårsäsongen drar igång. Hoppas verkligen vi kan komma ut och göra lite resultat i vår! Det tycker jag vi är värda ;)


Cosmo i sitt fina kandar under ett svettgígt pass för ett par veckor sen. ;)

Får era hästar någon vila under vintern?
Kram!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0