Snart är det jul!

Ja, nu har jag laddat upp och suttit och gjort en massa spellistor till jobbet, med bara julmusik. Härligt inspirerad ska jag nu ta mig till stallet och ta hand om lilla Cosmo. Har tagit fram tjockaste vintertäcket med helhals nu, så han inte ska frysa när han går omkring i hagen om dagarna. Cosmo kommer får en lite lugnare tid nu i december. Jag hinner inte riktigt ha honom i full gång nu när jag jobbar så intensivt, så han får lite vintervila helt enkelt. Han kommer inte att vila helt naturligtvis, men han får det i alla fall lite lugnare och så drar vi igång sen igen efter jul.

Nu när mina tankar bara handlar om jul, har jag också börjat fundera lite på julklapparna.. Dels de man ska ge bort till sina nära och kära, men också vad man önskar sig själv. Högst upp på min önskelista står en Champion Showring deLux. Dels för att jag faktiskt behöver en ny hjälm, men så tycker jag den här är himla snygg, klassisk och elegant!

Vad önskar du dig i julklapp?


Kram!
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, det är så mysigt att bädda in hästarna i tjocka täcken =) Tror nästan mina är övertäckade trots -20 grader...



Efter globen förra helgen vet jag inte om jag behöver några hästsaker? Måste ha trillat och slagit mig någonstans för att säga det...



Kanske ett vitfodrat kandar i så fall =)

2010-12-01 @ 15:40:13
Postat av: Christin

2010-12-02 @ 02:09:48
Postat av: Christin

2010-12-02 @ 02:11:11
URL: http://ccdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0