Snart är det julledigt!

Tre dagar kvar på jobbet sen blir det julförberedelser in i det sista och sen, sen är det JULAFTON!!! Jag älskar verkligen julen och speciellt med sån här sagovinter utanför fönstret! Jag är ledig i mellandagarna och börjar jobba igen efter nyår så jag har planerat att sätta igång Cosmo efter jul. Vi kommer att börja lugnt och försiktigt i ridhuset (jo, jag är fortfarande rädd om livet!) och sen hoppas jag vi kan ta en del uteritter i den härliga snön. Längtar verkligen efter att rida nu, så snart snart är det dags!

Under ledigheten tänkte jag även kolla in vårsäsongens tävlingar och försöka planera upp en slags tävlingskalender! Roligt roligt roligt!!! Hoppas kunna göra lite resultat under våren, för jag har en bra känsla i magen, så jag hoppas att den har lite sanning i sig i alla fall! Det är ju naturligtvis dressyren jag ser mest fram emot, men det är möjligt att jag försöker starta lite hoppning också. Kanske låter jag någon duktigare hoppryttare starta honom i lite större klasser också, för jag rider alltid i ett för lågt tempo och är inte helt bra på det där med timing och sånt.. Äääh, jag vet inte. Lite träning är ju inte skadligt, så vi får träna på och se hur det går helt enkelt! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta med julpyssel och slå in en massa julklappar. Är, som ni märker, helt upprymd av julstämningen nu ;)


Cosmo i vinterskrud för knappt ett år sen... Sötplutten!


Ha det fint så hörs vi!
Kram
/CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0