Som ett brev på posten

Hej på er!

Ja, precis när jag börjat sätta igång Cosmo igen kommer en rejäl förkylning naturligtvis attackerandes. Så nu ligger jag här med feber och försöker göra något åt snuva, halsont och hosta. Åååh, jag blir så trött på mina förkylningar som bara avlöser varandra hela tiden. I alla fall har julen varit fantastisk och tomten kom med flera trevliga julklappar, så tydligen har jag varit snäll under året - härligt!

Tomten hade bland annat med sig två par nya ridbyxor, ett par riktigt sköna thermoridbyxor och ett par ridhanskar som var vinterfodrade, men fortfarande smidiga nog och med bra grepp så man slipper tappa tyglarna bara för att det är kallt. Dock blev det ingen ny ridhjälm, men snart är det ju födelsedag så då kanske man kan önska vidare, eller i alla fall ett "hjälm-bidrag", så kan jag shoppa lite själv!

Jag lovar att lägga ut lite bilder på nya outfitsen och ett par julkort som jag och Cosmo arrangerade snart. Måste jag bara få över de till datorn först, men de kommer!

Cosmo har i alla fall tagit igångsättningen bra. Vi började med longering och promenering och sen har jag ridit lite i lång och låg form och mycket övergångar för att få honom uppmärksam. Igår och idag har mamma ridit ut på honom med hunden Benso som sällskap och enligt rapporterna har det gått väldigt bra! Jag hoppas bli feberfri till imorgon så jag kan rida då.

Hur har er jul varit? Någon mysig julritt i snön kanske?

Ha det bra så länge så återkommer jag med bilder och annat senare!
Kram
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Heeeej gumman!



Julen har varit toppen! Eller ja, mycket snö och lite häst men annars bra.



Inga snögalopper än så länge pga frusen ryttare och skitpigg häst! Måste våga mig ut snart...



Väntar på bilder! =)



kram kram och gott nytt år!

2010-12-30 @ 14:32:19
Postat av: Angelica

Det är väl typiskt! Var glad att du inte åkt på spysjukan iaf, verkar som varenda kotte har den nu.. =/ Kram och gott nytt år!!!

2010-12-30 @ 18:14:42
URL: http://mrneenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0