Extremt stolt hästägare!

Oj vilken duktig häst jag har!!! Tränat för Sus idag och det har gått super! Han hade sånt fint tryck i sig och jobbade verkligen bakifån. Bytena var så bra idag att vi fick prova på flera byten på diagonalen. Jag satt bara och log där uppe och det var så roligt!! Red även ett par galoppslutor på diagonalen, travöppnor och övergångar. Jag är helt slut nu ikväll och kommer förmodligen ha rätt bra träningsvärk imorgon. Men oj vad det är värt det ;) Är så stolt över min fina fina häst, som bara vill lära sig mer och jobba hårdare hela hela tiden. Mamma var där och tittade tillsammans med en stallkompis och vi fick till och med en applåd när vi var klara! Fina, fina, fina Cosmo. Det här kommer jag leva på länge!

Tidigare idag hade vi avslutning med körkursen med en liten precisions- och maratonbana. Jag körde fina Pascal, som var riktigt fin i formen idag. Dock blev jag för mycket koncentrerad på form och tempo än vart jag skulle, så jag slarvade lite i hindren och fick se mig slagen av Jennifer (Grattis, ni var helt klart värda det!!) Men det var jätteroligt och jag har lärt mig en massa nytt genom kursen. Tack Marie och Irre för det! ;)

Nu blir det lite lugn och ro i TV-soffan en stund innan det är dags för sängen. Imorgon är det Nonneträning igen och resten av veckan består av lite av varje. Lätt jogg/promenad på tisdag, hoppning på onsdag, eventuellt Susträning på torsdag alternativt mammas träningsdag, och sen laddar vi inför träningstävlingen på söndag.

Önskar er alla en skön söndagkväll!
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0