Jogging

Igår blev det lite lätt arbete i ridhuset. Min oerhört snälla mamma hade hjälpt till precis som hon lovat, så jag behövde bara tänka på motionen för Cosmos del. Blev lite lätt jogging  i hoppsadel och med thermobyxor på, kändes oerhört proffsigt måste jag säga ;) Men han gick ganska bra, lång och låg och avslappnad på slutet. Jobbigt bara att vi inte kommer överens med bortre kortsidan.. Vet inte vad det finns som skräms så mycket där, men det går väl över det med så småningom. Ikväll tränar mamma igen och jag ska vara helt hästledig och träffa en vän som jag inte sett på länge. Ska bli jättetrevligt!! Hoppas bara jag slipper sitta på jobbet hela kvällen!!

Det blir förresten träning för Susanne på lördag eftermiddag, lite trimning inför söndagen, håll en tumme för oss!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0