Laddar för en ny vecka

Hej igen! Har bänkat mig i soffan med datorn i knät. Lite grönsaker och dipp har fått kvällen fulländad, så jag är nöjd :) I alla fall har jag tränat för Susanne idag. Var jättestressad och hade lite dåligt med tid för uppvärmningen, men det gick rätt bra ändå. Jättebra stundtals, blev riktigt fin i formen och gjorde några fina byten, men var lite okoncentrerad emellanåt också. Men vi jobbar på och gör framsteg hela tiden. Tittade lite på honom i boxen sen och konstaterade att han faktiskt lagt på lite mer muskler. Superroligt när man faktiskt ser att han utvecklas! Speciellt med tanke på att vi haft en del strul under tiden också. Det som är bra trots allt är att jag tycker så otroligt mycket om den där hästen, och jag blir mer och mer målmedveten för varje dag!

En liten plan för kommande veckan:
Måndag: träning för Nonne (ska bli kul att se vad hon säger eftersom hon inte sett honom sen före jul!)
Tisdag: Longering/tömkörning lättare jobb i ridhuset.
Onsdag: Hoppning
Torsdag: Mamma tränar för Sofia B (Och min födelsedag!)
Fredag: Vila
Lördag söndag: Uteritt och ev Susanne-träning

Känns i alla fall som att ridhusbotten kommer bli bra så fort det blandas upp lite! Ska försöka mig på att lägga upp lite bilder på mina kära klubbkamrater som alla hjälptes åt igår!
. Tadaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0