Som en tickande bomb...

Känns det som att Cosmo är just nu!! Han har verkligen ett stort behov av att göra av med sin energi, så skritt fyra dagar gör honom hopplös! Inte räcker det med att är ute och busar med hagkompisen Knasen hela dagarna, inte. Det märks framförallt när man håller på med honom, är mycket mer på hugget och försöker med sina tjuvnyp hela tiden. Promenerade med honom igårkväll tillsammans med Benso, eftersom jag var hundvakt åt m o p. Idag var jag tvungen att longera honom en stund så han fick bralla av sig lite. Han utnyttjade läget till fullo och busade en massa. Sen tog vi en kort promenad också, men usch så kallt det är igen! nästan 20 grader är lite väl kyligt tycker jag. Jag gillar i och för sig vintern, men det räcker med 5-7 minusgrader, så det behåller sig vitt och fint! Om vädret är med oss imorgon ska jag försöka leka av Cosmo lite på lina och sen rida ut en stund. Vore skönt att galoppera lite i snön!!

Jag är i alla fall lite piggare nu, vilket är himla skönt. Förhoppningsvis ska det väl fortsätta åt rätt håll så jag blir helt frisk nån gång! Lördagskvällen spenderas i TV-soffan, blev Tacos till middag och lite godis så här efteråt, perfekt!

För övrigt fick jag hem tränset jag beställde igår, superfint! Provade idag och... Det är för litet!! Jag blev helt förstörd, men tänkte att det finns säkert i X-full?! Gick ut på hemsidan, men icke. Så nu måste jag börja om igen och hitta ett nytt träns! Helt hopplöst jag som hittat ett så fint! Blev verkligen jättebesviken. Men men, sånt är väl livet ibland. Förresten ska jag försöka få till lite bättre design på bloggen så det blir lite snyggare. Håll ut så länge så ska vi se vad jag lyckas åstadkomma! ;) Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja de e helt hopplöst alltså! Som tur är så gör Prezident av med lite energi, eftersom dom går i hagen i 12H men ändå e de lika spännande varje gång han stått 2 dagar i rad:S Men idag ska vi ut och galoppera i djupsön:)

2010-01-31 @ 09:02:12
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0