Stressigt!

Hej igen! Mycket nu, det är så galet stressigt på jobbet att jag inte har energi kvar att blogga när jag kommer hem från stallet på kvällarna. Ledsen för det, ska försöka bättra mig ;) Mycket jobb har dessvärre drabbat Cosmo lite också som har fått ta det lite lugnare än vanligt. I måndags blev träningen för Nonne inställd för att vädret och framförallt väglaget var otroligt dåligt. Jag trimmade lite själv och red igenom A:1an. Jag kom ihåg programmet ganska bra iaf så jag var nöjd ;) Igår fick Cosmoliten vila. Dels var jag sen från jobbet, plus att ridhuset var upptaget hela kvällen, så vi borstade och gosade lite extra istället och han verkade riktigt nöjd med det faktiskt!

Sitter på bussen nu och har kastat i mig lite middag från 7-Eleven, ska till stallet sen och longera lite. Fick hjälp av min himlans snälla mamma som lovade att hjälpa mig med mockningen och att göra i ordning hans foder, så jag sparar lite tid förhoppningsvis, dvs mer tid för gos med Cosmo ;)

Nog för nu, vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0