Dags för hoppning!

Yes, nu är det dags för lite hoppträning. Är på väg till stallet nu och ska träna inför söndagens tävling. Är riktigt taggad inför träningen, men blir mer och mer nervös inför söndagen.. Herrejössenammen! Ska det tävlas hoppning verkligen?! Känns lite konstigt.. Jag menar, ska man knoppa manen? Hur viktigt är det med vitt schabrak? (Jag har nämligen inget snyggt vitt hoppschabrak, så jag ska nog köra på blått) och mest är jag nervös över vad Cosmo ska säga när tävlingshindren kommer fram. Stora reklamskyltar och hinder med massa konstig text som är glänsande fina. Vi har ju nästan bara hoppat "vardagshinder" och någon gång ibland med lite koner och lådor i dem. Men Cosmo är dessvärre inte helt förtjust i lådor och konstiga grejer i hindret. Men men, vi kör på bara ;)
Tomas har semester i veckan, så han ville nog följa med och kika på träningen. Kanhända att han får med någon liten kamera också? Den som lever får se!
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag måste bara säga att det är JÄTTEVIKTIGT med ett vitt schabrak...måste stark rekommendera att du köper ett från t.ex. schockemöhle...=) DU KAN INTE TÄVLA I ETT BLÅTT SCHABRAK! =)

2010-07-02 @ 11:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0