Kvällslogg

God kväll!

Jag är nyligen hemkommen från stallet (vanliga "hemmastallet") där vi haft lite möte. Känner mig verkligen laddad och längtar efter att få ta hem Cosmo och sätta igång som vanligt igen! Hösten är dessutom fullspäckad med clinics, träningar, tävlingar och andra aktiviteter och det gör en ännu mer taggad! Cosmo har fått vila idag eftersom jag inte hunnit med ridningen, men han har det så bra i hagen och kondisen är ju inget han tappar när han travar omkring i den där jättehagen hela dagarna.

Jag sitter i alla fall och kikar på en ny mobiltelefon. Helt värdelöst när ens telefon inte vill fungera längre. Jag tycker det är helt omöjligt att hitta en telefon som uppfyller ens önskningar. Jag vill ha en snygg telefon med bra funktioner som bra kamera, surf och sånt, men när man är hästtjej och lika slarvig som jag är det inte det smidigaste att ha en pekskärm som är überkänslig om man hostar i dess närhet. Av den anledningen borde jag ha en sån där som man kan gjuta in i väggen, köra över med bilen, kasta från höga höjder och tappa i vatten utan att den går sönder.. Men hur snygga är de då? Och hur många såna finns det med bra kamera och surf? Jag har i alla fall inte hittat nån, om du vet nån, tell me!! Nej, om jag ska kunna ta en massa bilder till bloggen så behöver jag ju en bra kamera i mobilen. Ja, ni som känner mig vet.. Jag skulle inte ta en enda bild om jag inte hade kameran i mobilen..

Nej, nu åskar det en massa här så jag måste nog stänga av.. Men, som alltid - Vi hörs!
/CC


Kommentarer
Postat av: Angelica Björnbom

Men beställde du inte en telefon på strömsholm, eller var den inge bra..? Vi syns kanske ikväll! Kram

2010-07-29 @ 12:54:25
Postat av: Carro

Jaaa! Köp en bra kameramobil så du kan lägga in fler bilder! Saknar bilder på en sommartjock Cosmo? ;)

Jag kommer aldrig kunna investera i en dyr mobil, den ligger mest på stallgolvet, i halmen, foderhinken, ridbyxebenet (fråga mig inte hur den alltid hamnar där...)...



En dag kvar till semestern!!

2010-07-29 @ 15:45:43
Postat av: Christin

Angelica: Jo jag gjorde ju det, men idioten till försäljare ljög ju och höll inte alls vad han lovade, så jag struntade i det... Surt!!!



Carro: Sommartjock?! Cosmo?! Nee, han är så fin så ;) Faktiskt nästan lite smalare än innan, så han behöver stallas in snart och få lite ordentlig mat..Vad gäller mobil så gör ju min också det (inte i ridbyxbenet dock, den har jag missat!) Jag tycker att en snygg telefon med bra funktioner borde kunna gå och slänga lite på stallgolvet emellanåt. Eller?

2010-08-03 @ 10:51:41
URL: http://ccdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0