Hemkommen från jobbkväll

Hej på er, ja som sagt är jag fortfarande ledsen att uppdateringen är lite seg emellanåt... Men här kommer lite bilder från min senaste Cosmo-tillbehörs-shopping!
Sötnöt i mössa!
Gladaste fotomodellen i sta'n!?

Var lite tveksam till färgen till en början. Hade egentligen kollat in en marinblå, men när jag väl skulle slå till var den och alla andra marinblå eller svarta såklart slutsålda... Helst skulle jag vilja ha Schockemöhles, eftersom det schabraket är så snyggt på Cosmo. Men det kanske kommer. Han tycker i alla fall det är jätteskönt att ha mössan på när man är ute och alla dessa flugfän yr runt i luften. Tror att jag snart är tvungen att införskaffa ett flugtäcke också. Pengar är det ju verkligen inte svårt att göra av med när man har häst! (I och för sig inte annars heller..!)
Bara för det har jag även införskaffat ett par benskydd från Catago idag. Ett riktigt bra pris faktiskt, så då var jag tvungen att slå till eftersom jag dessutom inte har några dressyrskydd alls och att linda med padd och fleece känns lite väl varmt såhär i sommarvärmen. Så här ser de nyinhandlade skydden ut i alla fall ;)
Snygga spiror, inte sant?!

Nej nu måste jag ta en nattmacka och sen är det sängen som gäller. I morgon blir det en lång dag med träning, Cosmobad, puts av all utrustning och packning inför söndagen. Jag red i alla fall igenom båda programmen idag och det gick faktiskt riktigt bra. Skönt, för det var ett tag sen jag hade den där riktigt bra känslan!
Vi hörs!
/CC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0