Laddar inför morgondagens (dagens!) tävlingar!

Ja, jobba fram till nu är väl kanske inte världens bästa uppladdning inför tävling, men har man ett jobb så har man! ;) Jag behöver inte åka så himla tidigt imorgon heller, så det ska nog gå bra.
Stort tack till Catta för uthyrning av transporten!
Tränade som ni vet för Sus idag. Jag känner verkligen att jag inte tränat för henne på ett tag och jag kände mig liksom helt ur fas själv. Cosmo var däremot jättefräsch och fin, men matte på ryggen hade svårt att få kroppen med sig, speciellt högersidan där jag är alldeles låst. Var hos världens bästa naprapat i veckan och hon suckade och skakade på huvuden när hon såg hur stor skillnaden var på längden på mina ben... Låsningar i bäckenet är ingen bra grej helt enkelt och efter min rejäla flygtur av Cosmo i höstas har det tyvärr blivit lite värre än tidigare. Men nu ska jag verkligen bli bättre på att besöka henne oftare. Hon finns dessutom på jobbet med jämna mellanrum, vilket också förenklar en hel del! Egentligen borde jag gå till gymmet en par-tre gånger i veckan för att stärka bålen ytterligare. Men när ska man ha tid till det då?! Jaja, vi får väl se hur det blir...
Nu ska jag i alla fall ta mig tid till sömn och drömma om mina program inför imorgon. Och såklart sista-minuten-tipsen från Sus:
  • Tänk hela tiden på att ha hästen framför dig.
  • Kom ihåg programmet!
  • Le och se glad ut!
Ja, det ska väl inte va' så svårt?! Kram på er och sov så gott!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0