Man är väl aldrig så ridsugen...

..Som när man inte kan/får rida! Suck, sitter och surfar runt bland hästbloggar, tävlingar, klubbsidor och annat. Jag vill så gärna rida, träna, tävla! Idag hinner inte mamma rida, men hon träffade en av personalen i stallet i morse, så eventuellt skulle hon ta ut Cosmo lite i veckan. Vore skönt om han fick gå lite för han blir inte rolig att ha och göra med för någon när han inte får gå ordentligt. Dessutom har han fått byta hage tills det är dags för sommarbete i början på juli. Detta eftersom ponnysarna i tidigare hagen vill ha sina ute lite längre om dagarna och då ta in dem själva. Det hade säkert Cosmo också uppskattat, men han har varit helknäpp vid intag, fått rejäla kyssar av elstaketen och strulat när personalen ska ta in honom, så då är det bättre om han får gå ute själv och bli insläppt av personalen som vanligt. Men det ger tyvärr ännu större anledning för att stimulera Cosmo dagligen. Inte en helt lätt uppgift när man har ett bandage om tån som ger en skostorlek 43, typ... Jag hoppas verkligen kunna slippa värsta smärtan snart och vara tillbaka i ridningen närmaste dagarna. Man får väl låna ihop lite stora skor av männen i familjen kanske, så borde det ju funka, eller hur?!

Nu är det dags för lite shopping, inte allt så flashigt som det låter. Jag ska bara till ICA, men.. Förhoppningsvis låter Tomas mig åka förbi Cosmo och säga hej också... ;)
/CC


Kommentarer
Postat av: Veronica

A jag vet , visst fan är det hemskt!!!!! Jag har inte ridit på huuuuuuuur länge som helst nu:( Man blir så ledsen i ögat

2010-06-15 @ 21:28:31
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0