Mockning i sjukhusstrumpa!

Idag har jag mockat! Det var trevligt faktiskt, men skorna är ju fortfarande alldeles för små för min stora bandagerade fot, så jag fick mocka i min superchica blå sjukhussocka! Haha, det såg helt galet ut och är helt galet, jag vet. Men att mocka lite, ja menar, det får man väl ta ;) Jag haltade runt och gjorde i ordning boxen och hans mat. Är dock väldigt försiktig kring hästarna, nu när jag hoppar runt på ett ben och inte har något skydd alls mot en trampande hästhov, så det var tur att hästarna var ute i hagen när jag var där. Mamma har ridit en snabbis nu på kvällen. Hon hade lite bråttom men hann med ett snabbt varv runt galoppbacken i alla fall. Cosmobusen äter mindre kraftfoder, men ändå är han som en krutdurk när han inte får gå fullt ut. Han hade kostat på sig ett rejält bocksprång och massa sidohopp med mamma idag...

Nu ska jag besöka stallet och Svante, som ska behandla Veronicas Prezident. Vi hörs!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0