På väg vidare

Har avslutat en jättebra träning för Gustaf Svalling. Snacka om att man får jobba. Så fort det inte är helt bra, är det bara att jobba på och sen blir det beröm när det är bra, men inte slappna av!! Nej nej, fortsätt jobba, jobba jobba!! Jag var helt svettig när jag var klar med passet. Cosmo var lite seg under framridningen och jag tyckte nog det var lite bekvämt och gjorde tyvärr inte mer än nödvändigt. (Suck, vad trött man blir på sig själv så häri efterhand!) Men med lite nytt tänk från Gustaf fick jag honom jättefräsch och fin! Roligt, roligt roligt! Det tog ett antal övergångar innan de satt och jag vet inte hur många volter innan de blev riktigt bra. Men sen blev de verkligen riktigt bra!

Nu står jobb på schemat för resten av eftermiddagen och kvällen. Blev lite konstig vecka jobbmässigt och inte riktigt som planerat, men nu är jag ledig imorgon och torsdag. Imorgon ska jag förresten hjälpa till lite i stallet under förmiddagen, då en av personalen ska ta med sin pålle till klinik. Ha det gott så länge!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0