Stalljobb

Hej på er! Hoppas ni njuter i solen idag, det är verkligen underbart med skönt sommarväder! Jag har spenderat hela dagen och förmiddagen i stallet. Började vd åttatiden med utsläpp av alla hästarna och sen har dagen fortlöpt med mockning, påfyllning av foder, lunchfodring, städning av toaletter och så vidare. Slutade strax efter lunchtid då ordinarie personal fanns på plats igen. Nu tar jag igen mig ett par timmar innan jag ska tillbaka och ha liten träning med Elin. Därefter ska jag ta hand om Cosmo och hoppträna lite med honom. SKa bli kul att hoppa lite igen, speciellt när vi har vårt mål om Roslagscupen att satsa på. Vi ska ju debutera på hoppbaan då, Jag och Cosmo ;)

Nej, jag återkommer senare och berättar hur träningen gick. Ciao!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0