Stallvakt

Goder kväll!

Jag sitter i stallet och vaktar ett gäng glada ungdomar som inte alls verkar intresserade av att sova... Hur gör man då? De ska leka "Anden i glaset", fnittra, skoja, busa, äta godis, fnittra ännu mer.. Jag är inte riktigt van vid det här känner jag! Först ettårskalas för Mira på eftermiddagen och sen detta. Herrejössenamen, jag lär somna fortast av alla ikväll!! Cosmo fick mest en liten visitation och en klapp ikväll. Jag har inte riktigt hunnit med honom och har ju fortfarande ingen möjlighet att rida, jätetråkigt, men så är det tyvärr ibland. Jag finns ju i alla fall här, så han får lite omvård imorgon. Mamma skulle försöka rida imorgon också, så jag hoppas han blir väl ompysslad då.

Nu ska jag försöka få ihop allting till kväll och få lite sömn.

Vi hörs!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0