När man väl har ångan uppe!

Härliga fredag, hoppas ni alla har laddat upp för ordentligt fredagsmys nu! Det har jag i alla fall, jag har dessutom lite att fira. Men jag kan tyvärr inte avslöja något än, så ni får hålla ut så länge ;) Jag ska fredagsmysa med Tomas, mamma, Fia och underbaraste Mira! Vi har laddat upp med tacos och en stor godispåse, så vi ska nog klara oss tror jag! Blir bara en snabbis till Cosmo idag, så han får vila idag. Ska ladda lite imorgon inför Susträning på söndag.

Igår var jag förresten väldigt modig! Jag fortsatte med min barbackaträning och jobbade honom i alla gångarter. Det vill säga även galopp - Och det gick dessutom jättebra! Han blev lång och låg och jobade på bra under hela passet. Jag var helt slut när vi avslutade. Skönt! Har aldrig kunnat slappna av när jag ridit barbacka tidigare, och då är det såklart himla svårt att sitta ordentligt. En ond cirkel som är himla lätt att halka in i tyvärr. Det är då man verkligen känner hur pass välbalanserad sits man har och just sitsen har varit mitt sämsta i alla tider. Skönt att man får det bekräftat att utveckligen har gått framåt för mig, speciellt eftersom sitsen ju är grunden för hela ridningen.

Nej, nu ska jag börja mitt fredagsmys med att besöka min allra finaste Cosmo!!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0