Svantebesök på planeringen

Godmorgon! Hoppas allt är bra med er denna ljuvliga tisdagsmorgon. Själv hade jag väldigt svårt att ta mig ur min sköna säng i morse, men när jag väl paltade mig iväg till bussen, möttes jag av massa härlig sol!!! Underbart när man känner att våren inte har glömt bort oss helt och hållet, utan tittar förbi och ger oss lite hopp om livet igen ;) Härligt!

Idag kommer i alla fall Svante på återbesök. Ska bli intressant att se vad han säger och hur han tycker Cosmo har utvecklats. Jag tycker ju att det är en jätteskillnad på honom, så det ska bli spännande att se fortsättningen. Jag återkommer senare med resultatet, nu börjar batteriet på datorn svika, så det blir nog inte mer än så här för nu. Vi hörs! Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0