Uppladdning inför hoppträning ikväll

Hej på er!

Som sagt, jag laddar inför hoppträningen ikväll. Ska bli intressant att se vad Comso säger om att skutta över lite hinder igen, det var ju ett par veckor sedan sist! Igår blev det en ordentlig massage för honom, Ridhuset var upptaget och banan isig och hård och jag blev senare till stallet än vanligt, så det passade oss bra. Jag masserade honom ca en halvtimma över rygg och bakdel och han tyckte det var jätteskönt! Han njöt vekligen och blev uppenbart besviken när det var dags att sluta.

Resten av veckan ska vi ladda så gott som möjligt inför tävlingen i helgen. Börjar bli lite spänd inför det, men på ett positivt sätt. Ska bli jätteroligt verkligen! Packlistan är klar och transport är bokad, så nu är det bara att köra på! Skönt också att jag får med min bästa ledsagare i hästvärlden - Mamma! Hon skulle inte kunna följa med egentligen, men nu ordnade det sig ändå, så det känns jättebra. Det är verkligen en trygghet att ha med någon som känner både mig och hästen.

Nu ska jag äta lite innan det är dags för stallet. Vi hörs! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0