Avklarad tävlingshelg, Check!

Ja, nu har vi avverkat ytterligare en tävlingshelg som arrangörer. Vi har lite att tänka på och hur många tävlingar man än klarat av, lär man sig alltid nya saker vid varje ny tävling. Det finns alltid något man kan förbättra och tänka på. Vi hade ju inte alls mycket starter denna helg, så när vi var klara tog jag, Elin och syster Fia en lång uteritt. Fia lånade en av ridskolans hästar och vi hade en jätteskön tur på nästan en och en halv timma. Men eftersom att det blev mycket skritt ledsnade snart Cosmo och tyckte vi skulle bus-galopp-hopp-bock-skutts-trava när det väl blev dags för lite trav igen. Och när vi kom tillbaka till stallplanen var han fortfarande helt knäpp och ville helst bara springa fort, så jag red tio minuter på banan också bara för att få honom att lyssna - KnäppCosmo, han har rätt bra kondis den hästen! ;)
Idag är jag ledig och ska träffa syster och Mira på eftermiddagen. Sen blir det träning för Elin ikväll och mamma tränar, som vanligt på måndagarna, för Nonne. Känns helt underbart att få vara ledig en helt vanlig måndag i alla fall. Håller på att tvätta och pysslar lite här hemma, så man kanske får ordning på stället igen! Nej, nu är det dags att gå. Vi hörs!
/CC

Kommentarer
Postat av: veronica

Tack söta snälla du! Det gick bra, eller dom hittade inget direkt fel men han fick antiinflam´matoriskt oc så ska han vila och om han fortfarande va halt så skulle ja gå till en kotknackare som kunde kolla om de va någon låsning eller om nått satt snett:) Så jag tänkte undra när Svante kommer nästa gång? kram

2010-05-17 @ 15:10:36
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/
Postat av: Carro

Du måste bli bättre på att uppdatera! Särskilt nu när jag inte ser dig på kaffeturen varje morgon =)

2010-05-20 @ 08:16:25
Postat av: Christin

Veronica: Skönt att höra! Svanta kommer igen 16 juni, hör av dig i så fall, så fixar jag en tid till dig också ;)



Carro: Jag vet! Jag ska, men nu måste jag åka till jobbet, fixar i EM ;) Kram

2010-05-20 @ 08:32:35
URL: http://ccdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0