Avmaskning och mockning

Hej! Har precis kommit hem från stallet. Mamma ska rida senare idag, men jag mockade och gjorde iordning hans mat så att mamma bara kan rida sen. Dessutom har jag mockat ut HELA Cosmo och Knasens hage. Alla hästar avmaskades i torsdags av personalen, så nu var det dags att mocka ur alla hagar. Hjälp vad tungt det var! Och vi har en bit till vår hage, så när jag körde en överfylld skottkärra tillbaka till stallet kändes det som värsta gympasset! Att dessutom ha Tomas springandes bakom mig och tjata om att "det som inte dödar, det härdar!" gjorde mig sur, så då traskade jag på och struntade i hur ont det gjorde i armarna och axlarna och ryggen och klev på istället. Ja, det kanske är så att det härdar då ;)
Snart är det dags för jobb igen. Tyvärr jobbar jag imorgon också, annars hade jag jättegärna åkt med till Bogesund och coachat Elin och tittat på våra klubbekipage som rider ponnyallsvenskans dressyr div III. Men men, ibland får man jobba istället. Önskar er i alla fall ett jättestort LYCKA TILL!!! Jag håller alla mina tummar för er ;)
Laddar också inför nästa helgs äventyr på Strömsholmstävlingarna! Ska bli jätteroligt att åka iväg en helg och kolla in duktiga ekipage, shoppa lite bland mässtälten och umgås med trevliga vänner.
Men nu blir det duschen innan det är dags att åka till jobbet.
Vi hörs!
/CC

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahahahaha ja e dom inte gulliga dom små karljävlarna så säg;) Hörru vilken tid kommer Svante? kram

2010-05-29 @ 17:25:36
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0