Bild bild bild!!!

Cosmo är helt ren och fick därför ridas av mamma igår. De red för Anna Fagrell och jag stod på läktaren och hejade på. Hade haft träning med Elin strax innan och de var verkligen jätteduktiga! Elins häst Madde börjar verkligen jobba på bakifrån och överlinjen stärks mer och mer för varje gång. De har inte alltid haft det särskilt lätt, de där två, men nu är det som att de bara vaknat upp och "aha, är det så man gör?!" Jättehäftigt att se när det bara klaffar för både häst och ryttare! Jag ska åka med dem på tävling på torsdag och coacha lite. Så himla roligt att få ett sånt förtroende och få en liten del med i deras utveckling! Hon red igenom båda programmen igår och det var det absolut bästa jag sett dem göra. Hoppas verkligen det går bra för dem på torsdag också!

När jag och Elin var klara tog jag med mig mina stövlar och satte mig i ridhuset för att titta på när mamma red. Jag köpte nämligen ett nytt skoputs i söndags när jag och Tomas var på vår lilla shoppingrunda. Kiwi har jag alltid kört på, men nu hittade jag en ny sort som hette "Parade Gloss", visst låter det bra?! Dock är ju mina dressyrstövlar fortfarande på lagning (ska hämta dem idag tror jag), men de andra behövde också fräschas upp lite. Och ja, Parade gloss glänste nog en aning mer än den jag haft tidigare!


Hade ju dessutom lovat er lite bilder från helgen. Jag har till exempel samlat tillräckligt mycket mod för att visa upp mitt ihopplockade kandar. Visst matchar nosgrimman bra?



Här är mamma och Cosmo gosig ;)

Och Cosmo som alltid vill vara med överallt: När jag ställt honom på gången för att mocka häromdagen; Han ville liksom vara med, men eftersom huvudet satt fast i fram fick han sticka in rumpan till sin matte istället. Sötnöten!


Nej, det blir nog allt för nu. Vi hörs senare!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0