Jahapp, och sen då?

Hej! Solen skiner och himlen är blå, vad säger man? det är ju bara för underbart eller hur?! Jag har precis kommit hem från min sista dag på jobbet. Många kramar har det blivit, vilka blandade känslor det är. Såklart jättespännande, men det känns så konstigt att man inte längre ska göra det man haft som vardag i två års tid. Men men, nya utmaningar väntar ju och det ser jag fram emot!
Dessutom håller jag och några vänner på att planera en resa till Strömsholm under Strömsholmstävlingen! Eller, om jag ska vara ärlig, så är det de som planerar. Jag hejar mest på och berättar hur roligt vi kommer ha det ;) -Man ska ju göra det man är bäst på.. I vilket fall som helst ska det bli skönt att få åka iväg ett par dagar och titta på duktiga ekipage och umgås med fina vänner. Förhoppningsvis träffar man på lite gamla klasskompisar och lärare också, och det gör det ju ännu trevligare!  Ina ska förresten försöka fotografera lite på träningen på fredag för Gustaf Svalling. Det kan ju bara bli hur bra som helst!!
Nu är det dags att byta om och sen ska jag åka till stallet. Förhoppningsvis ska jag vara med på hoppträningen ikväll så Cosmo får skutta av sig lite av överskottsenergin!
Vi hörs!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0