Jobbig helg

Ja, då menar jag inte jobbig som negativt, utan att den innehåller mycket jobb. Igår fick ju mamma rida Cosmoliten och i skydd av regnet tog de ett pass i ridhuset. Mamma var supernöjd och sa att Cosmo gått riktigt bra "Till och med jag kan rida klockrena byten på honom nu!!!" -Kul! Idag har jag jobbat hela dagen och sen firade vi bästa mamman med middag (som hon lagat, oops!) Men jag bidrog i alla fall med en flaska vin och mamman fick en bukett med blommor att dekorera köksbordet med.
Mamma har tagit hand om Cosmo idag också när jag jobbade. De var ute och betade i nästan en timma i högt försommargräs. Vi har upptäckt att Cosmos absoluta favorit på ängarna är maskrosor. Gärna både blommorna och bladen!
Nu måste jag faktiskt gå och sova lite. Blev inte många timmar inatt efter jobb sent igår kväll och tidigt imorse och imorgonbitti börjar jag vid 06:00, så det börjar dra ihop sig..
I alla fall vill jag skicka STORA grattiskramen till Elin och övriga tjejerna i vårt lag div III dressyr som tog andraplats i dagens omgång. Nu blir det finaldags för er, GRATTIS!!
Sov gott, Vi hörs!
/CC

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ok kanon! Men de e bara att du hör av dig när du vet mer vilken tid det blir! Jag tar gärna någon tid sent som möjligt då jag har jobbat natt den 15 till 16:)

2010-05-31 @ 10:06:58
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0