Lördag

Hej! Hoppas allt är bra med er? Själv mår jag ganska bra, gick upp i morse och åkte till stallet för att släppa ut Cosmo i hans nya hage som pappa gjorde i ordning till honom. Igår kväll när jag var och tittade till honom, var han ännu mer stel och svullen i muskeln och han gick ganska knackigt. Mera tvätt av såret och mer penicillinsalva på. Fingers crossed! I morse tycker jag han var lite mindre svullen och jag tror han blir bättre av att få komma ut och röra lite på sig för att få igång cirkulationen ordentligt. När han kommit in ska jag åka dit och promenera med honom en stund också, så han inte stelnar till alltför mycket.

Nu ska jag göra mig i ordning och åka till farmor som har födelsedag idag. Sen ska jag träffa lite vänner när Cosmo är omhändertagen ordentligt. Förresten kollade jag på Avatar igår. Var lite skeptisk eftersom jag inte brukar gilla science fiktion, men Oj vad jag fick göra undantag för Avatar! Jättefint gjord och en riktigt tänkvärd berättelse som innehöll det mesta. Jag satt som klistrad vid TVn och kände mig alldeles tagen efter nästan tre timmars tittande. Rekmmenderas om du ännu inte sett den!!

Nej nu är det dags att åka. Vi ses!
/CC


http://fredrikedin.files.wordpress.com/2010/01/avatar_poster1.jpg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0