Transportbestyr

Hej! Jag är på jakt efter en transport som jag kan låna när jag ska åka och tävla nästa helg.. Alla mina transportutlånare verkar vara på väg att tävla samtidigt som jag, så jag får kanske ta och hyra en. En vinst på Lotto med ett tillskott i kassan skulle ju inte sitta fel! Då skulle det bli ett fint släp för Cosmo! Helst skulle jag vilja ha en liten hästbuss för B-kort så att Cosmo ska få åka ändå stadigare. Jaja, drömma går ju...

Mamma har ridit för Nonne idag och de båda var jättenöjda! De har säsongsavslutnig nästa vecka och ska rida A:1an då, så de hade ridit linjerna till den bland annat. Imorgon fm rider jag för Gustaf Svalling som kommer och håller lite träningar. Ska bli roligt att se vad han säger, såg att hans dotter också ska tävla i Uppsala samtidigt som oss, så då är det möjligt att han finns på plats.

Ska verkligen inspireras på Strömsholm i helgen och titta på massa duktiga ekipage. Ser verkligen, verkligen fram emot det!! Hoppas vi kan komma dit så vi hinner se terrängen också, det är ju så himla roligt!!!


Nej, nu är det sovdags så man orkar träna imorgon. Vi hörs!
/CC

Kommentarer
Postat av: Martina

Christin, du kan låna mitt släp om du vill! Fast det är ett enaxlat.



/ Martina med Fabelle :)

2010-06-01 @ 12:32:00
Postat av: Christin

Hej Martina!



Tack snälla för erbjudandet! Dessvärre behöver jag ett boggiesläp eftersom han är så stor och tung. Men tack i alla fall!

Christin

2010-06-01 @ 14:39:41
URL: http://ccdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0