Äntligen! Och ett bättre resultat än väntat

Ja, äntligen har Svante varit här och behandlat Cosmo. Precis som väntat fanns en låsning i höger bak, men det är åter i skick och i övrigt fanns det inte mycket att orda om. Cosmo fick framförallt beröm för sitt nya temperament (Svante har ju inte träffat honom sedan i våras, alltså när han fortfarande var ett monster!) men mycket beröm fick vi också för hans kropp. Muskler som inte ömmar och som är mjuka och genomarbetade. Härligt! Känns också bra att jag blivit så pass uppmärksam på honom att jag märker direkt när något inte är helt perfekt längre. Jag känner att jag blivit känsligare mot förändringar på honom och jag är mer noggrann vad gäller hans rörelser och kropp. Nu är jag åter laddad av och full av energi och vill bara fortsätta framåt! Riktigt bra känns det!

Men just nu är det bara sängen som väntar. Berättar mer imorgon!
Kram
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0