Efter regn kommer solsken och efter solsken kommer...


Jo men visst, här ligger jag i min sjukhussäng på Norrtälje sjukhus akutmottagning...

Nu är jag i alla fall hemkommen, vilket känns himla skönt. Cosmo och jag skulle ju ta en lugn skrittur, vilket vi också påbörjade. Men bara 300 meter från stallet bestämde sig Cosmo för att backa ned i ett kärr - med mig på ryggen. Detta resulterade i att Cosmo gick omkull och att jag hamnade under honom och blev trampad två gånger i magen. Av den anledningen beslutades att jag skulle åka till sjukhuset, mot min vilja. Men men, väl där kom ett helt gäng sköterskor och läkaren och gjorde en rad undersökningar och provtagningar, röntgen, med mera. Som tur är har man kommit fram till att allting verkar helt och att jag mår bra. Skönt att höra eftersom jag också känner mig mycket bättre. Hade rejält ont ett tag, men nu känns det mycket bättre, så ni kan vara lugna därute!

Vill passa på att skicka ett jättestort tack till Elin och Eva som hjälpte till att ta hand om busCosmo när han kom tillbaka och jag inte riktigt var i skick att mocka och fixa käk åt honom. Cosmo mår i alla fall bra och jag mår också så bra jag kan.

Vi hörs!
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Men herregud människa....att man alltid ska behöva vara orolig för dig ;) Inte funderat på att byta ut honom mot en snäll gammal brunte med fastklistrade hovar istället? ;)

2010-10-27 @ 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0