Jag mår fiint! ;)

Ja, det gör jag faktiskt! Lite mörbultad naturligtvis, men i övrigt mår jag bra. Har både jobbat och ridit idag, så då tror ni mig väl?

Cosmo var fin idag, energisk och framåt. Testade på att rida med nytt träns och hängde på ett med remontgrimma. Vet inte om jag märkte så mycket skillnad på bara en gång (skulle ju egentligen prova lite igår också, men vi vet ju hur det gick med det. 400 meter i skritt med avslut i ett dike känns inte som en helt värdig grund för att göra en slutgiltig analys...) Jag kör på det ett tag så får vi se hur det går helt enkelt. Imorgon blir det i alla fall träning för Traudi Björling. Ska bli jättespännande då jag hört en himla massa bra om henne, så jag ser verkligen fram emot det. Dessutom är det just nu mer än nödvändigt att någon tjatar lite på mig för att jag inte bara ska sitta däruppe när Cosmokatten behöver lära sig och utvecklas mer och mer hela tiden. 

Ska försöka få in ett inlägg efter träningen imorgon. Annars får det bli på fredag istället. Jobbet kallar, ni vet.

Ha det fint därute och ta det försiktigt i höstrusket!
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, nu är jag nyfiken - hur gick det på träningen igår?! Jag var själv ute och "tränade" igår, galopparbete på åker i kolsvart mörker men riktigt riktigt mysigt! Slutresultat: svettig häst och trasig matte...

2010-10-29 @ 08:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0