Lyckoruset håller i sig, laddar iför nya utmaningar!

Jag är fortfarande helt sjukt glad! Tack så hemskt mycket för fina grattiskommentarer!

Gick igenom protokollen igår kväll innan jag somnade. Det vi måste jobb vidare på är att bli stadigare i övergångarna, jobba på rakriktning och få större variationer i övergångarna. Framförallt måsta jag lära mig sitta på honom i mellantraven, vilket inte är helt lätt med Cosmos stora gång och mattes halvtaskiga sits. Kort och gott: Jag behöver en tränare! På torsdag ska jag (äntligen!) provträna för en ny tränare som jag förhoppningsvis kan träna för varannan vecka. Det verkar vara en bra tränare och en extra bonus är att hon kommer till vår anläggning, så man slipper åka iväg med Cosmokatt. Nog för att jag har egen trailer nu, men eftersom det är på dagtid och jag måste kunna klara mig själv, känns det skönt att slippa åka.

Ikväll ska mamma träna och sen ska jag försöka ta det lite lugnt med honom imorgon. Har snön och halkan försvunnit och det är okej väder tänkte jag försöka rida ut efter jobbet och låta honom ta det lite lugnt, kanske bara en ordentlig skrittur.

Hur ser er vecka ut?

Kram!
/CC


Cosmo i dyngsurt täcke och sadelskydd, men lycklig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0