Programväljare

Nu har jag bestämt mig och anmält mig till vårt KM som hålls på söndag. Jag rider LB:1 som förklass och sen blir det LB:3 som KM-klass. Har aldrig ridit B 3:an, men det känns som ett kul program med lite serpentinbågar och galoppfattningar på diagonalen. SKa försöka rida igenom det ett par gånger i veckan så det sitter ordentligt bara. Ikväll ska i alla fall mamma rida på Cosmobusen, som vanligt på måndagarna.

Min lediga måndag ska fyllas med lite städning av lägenheten, syntest inför körkortet och sen ska jag träffa en av de bästa vännerna ikväll som jag inte träffat på helt galet länge. Känns riktigt bra!

Jag spenderar även lite tid med att kika på nya ridbyxor. Skulle vilja ha ett par nya snart, då de jag har börjar ramla av min rumpa som har blivit mindre sista månaderna. Vad tycker ni?



1. Pikeur. Tycker den här färgen är sjukt snygg med mörkare skoning.
2. Hööks denimbyxa. Har köpt hööksbyxor förr som inte var särskilt bra.. Frågar är hur dessa är? Tycker de är rätt snygga ändå med denimlooken. 
3. Snyggare, men också lite dyrare från Mountain Horse.
4. Rutiga men inte så stora färgskillnader, från Börjes.

Nej, nu är det dags att sätta fart. Förresten är jag sjukt sugen på en globenbiljett när Edvard Ga har clinic!!!
Kram!
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, vad kul. Jag blev så inspirerad att jag tog ett varv tradera imorse =) Gillar nr 3 väldigt mycket och det är riktigt snygga, däremot vet jag inte om du kommer gilla dom om 1-2 år då de skriker mode..



Annars tycker jag du ska satsa på de klassiska nr 1! Jag rider nästan alltid i beiga ridbyxor numera, passar till allt! =)

2010-10-19 @ 08:39:49
Postat av: lovisa

Godmorgon:) är allt fint?

2010-10-19 @ 08:49:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0