Fredagstrött!

God kväll mina vänner!

Jag fick såna trevliga nyheter idag när jag insåg att täckena jag beställde igår, fanns att hämta ut redan idag! Är det inte underbart!? Så nu är båda täckena provade och det tunnare Shamrock Power är invigt och används från och med för bara någon timma sen. Det jag verkligen gillar med Bucas täcken är att de har sån bra passform. De ligger verkligen där de ska. Skönt! Mina täcken köpte jag från Filippas Ridsport, klicka här för att kika på deras hemsida. Jag ringde först för att kolla upp lite kampanjpriser och annat, och tjejen jag pratade med var supertrevlig. Ett ställe jag absolut kan tänka mig att beställa ifrån igen. De hade dessutom bra priser, så jag kan varmt rekommendera er att beställa det ni behöver/vill ha därifrån. Synd att Falköping inte ligger lite närmare, men gå in och kika vetja!

Ikväll har jag haft kvällfodringen i stallet. Cosmo fick vila eftersom jag fortfarande har otroligt jobbiga hostattacker och vill inget annat än att bli frisk just nu. Sköter dock stallet hela helgen, så det där med att ta det lugnt känns lite svårt! Vi får väl se hur det går. Tänkte ta en ridtur i skogen mellan morgon- och lunchfodring imorgon, vilket känns lite lagom krävande.

Just nu är det i alla fall sömn som står på schemat. God natt!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0