Sol i september!

Ja, visst är det skönt att veckan bjuder på sol igen! Ska snart bege mig till stallet och ta mig en tur på Cosmokatten. Tänkte rida ut en sväng idag när det är så fint väder. Mamma tränade igår kväll och var supernöjd med honom. Jag är så sjukt sugen på ett träningspass nu, så ni anar inte! Problemet är bara att jag inte vet för vem jag ska träna och hur det ska ordnas rent praktiskt. Jag har en tränare på gång, men det drar ut på tiden innan hon kan komma och innan jag har ett eget släp är det svårt att ta sig väg och träna på andra ställen. Men snart, snart hoppas jag kunna komma iväg! Man tappar ju liksom motivationen lite när man inte tränar.

Nej nu ska jag åka. Ska hämta nya mobilen och åka förbi trafikskolan och göra ett syntest för körkortet. Önska mig lycka till så jag snart är klar och kan skaffa mig ett släp också! ;)
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är så mysigt med en ridtur i kvällssolen...körde lite galopparbete på stubbåker igår, helt underbart!



Ser fram emot bilder på täckena snart! =)

2010-09-08 @ 08:08:50
Postat av: Charlotte

Hej Christin! Tack! Jag har försökt skicka bilderna, men min mejl krånglar. Så jag testar igen om någon dag eller så. Men jag har inte glömt bort det:) Kram Charlotte

2010-09-08 @ 22:34:55
URL: http://charlottestenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0