Stallfest, fin häst och hoppedags!

God kväll!

Ja, nu har jag och Tomas kommit hem från stallet där vi haft lite stallfest med brännboll och middag. Hur mysigt som helst och roligt att få spela lite brännboll! Det var ett par år sedan man testade lyckan med ett slagträ i handen. Men mitt lag vann, så det kanske inte var så dumt ändå! ;) Roligt var det hur som helst!

Innan brännbollen tog jag ut Cosmo på banan en stund. Det blev bara en kortis, men han blev väldigt fin efter lite uppvärmning, precis då det var dags att sluta eftersom ridbanan då skulle omvandlas till brännbollsplan. Väl i stallet fck jag också frågor från många om jag skulle vara med och hoppa på vår clear round imorgon. Jag hade glömt bort att den var imorgon och inte haft en tanke på att vara med, men det lät ju ganska roligt att hoppa ett par klasser, så jag ska nog efteranmäla mig och skutta lite med CosmoKatt. Det ska bli roligt!

Nej, får räcka med ett kortinlägg ikväll så hörs vi senare!
Kul förresten att ni gillade skylten!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0