Teknikstrul!

Ja, faktiskt. Jag har verkligen försökt blogga när jag inte varit hemma och inte haft datorn med mig. Men jag har inte lyckats. Ska försöka ordna inställningar för mobilblogg, men när jag (och min extremt tekniska sida) försökte blogga, gick det inte att få till texterna och när jag försökte lägga in en bild så gick inte det heller. Men men, nu är jag i alla fall hemma igen och har datorn i min hand, så här kommer då ett litet inlägg ;)

Cosmo mår bra och har gått bra senaste veckan. Igår hade vi regionala tävlingar på hemmaplan (Msv B:2 och Mvs A:1) och jag var speaker under dagens tills jag var tvungen att åka och jobba. (Jag skulle egentligen vara ledig hela helgen, men har man ingen personal, så finns det så fiffiga funktioner för arbetsgivarna inom restaurangfacket att man kan ta in folk med kort varsel.) Surt sa räven, som gärna hade suttit och fortsatt att titta på duktiga ekipage hela kvällen. Men jag fick i alla fall se en hel del fina ritter i Msv B:2 och vi hade framgångar med hemmaekipage på fjärdeplats och en jätteduktig junior som står uppstallad hos oss på andraplats. Hon kom dessutom på placering i Msv A:1 där de startade för första gången sedan de kvalat. Jätteroligt och vad taggad man blir när man ser en massa duktiga ritter! Jag vill också! Förhoppningsvis blir det i alla fall träning på torsdag för en ny tränare och det ska verkligen bli spännande! Jag har så mycket jag vill utveckla och kännner mig verkligen taggad för att fortsätta vår utveckling. En tävlingsdag som igår gör en otroligt motiverad att jobba ännu hårdare för att nå sina mål. Om bara Cosmo lär sig hålla sig i skinnet även på tävlingsbanan, hoppas jag kunna starta medelsvår inom ett år. Vi måste jobba mycket på övergångar och att få honom rakare och mer liksidig. Apropå liksidig kommer Svante igen om ett par veckor. Det ska bli skönt att få en ordentlig genomgång och att han får lossa på Cosmos höger bäcken. Känner att det sitter fast där igen.

Nej det var nog allt för nu. Skickar in lite bilder också, som tyvärr är felroterade i bloggen. Fråga mig inte varför de ändrats och inte går att korrigera (det är min icke tekniska sida med mycket dåligt tålamod som visar sig igen!)

Här är i alla fall mina fina grabbar Tomas & Cosmo!




Vi hörs igen imorgon!
/CC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0