Stöveldilemma

Gott folk, hoppas allt är bra med er!

Här är läget fint. Dock har jag ett dilemma, som rubriken avslöjar - Mina stövlar är trasiga.. Klacken på ena stöveln lossnade när jag var på träningstävlingen på Rådmansö. Jag försöker rida i mina "hoppstövlar" istället, men hur sjukt det än låter, kan jag inte sitta i sadeln med dem på! Knäppt, jag vet, men jag får verkligen inte samma känsla alls! Ska lämna in mina stövlar till skomakaren idag så jag hoppas det ordnar sig snart. Mina så kallade "hoppstövlar" är ett par tunna Umbriastövlar i mjukt skinn och med dragkedja. Perfekta att ha i hoppsadeln med korta läder och mycket tryck i stigbygeln. Men i dressyrsadeln funkar bara min underbara Levadstövlar. Klassiska, snygga och riktigt hårda och stabila. I love them!!


Hade ingen bild på fina Levadstövlarna, men här är i alla fall Umbriastövlarna. ;)

Ska jag hinna med allt jag har planerat borde jag kila iväg nu. Vi hörs igen!
Kram
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0