Fina Cosmo!

Hej på er!

Hoppas allt är bra, själv är jag fasligt trött idag! Har jobbat lite väl många timmar senaste dagarna, så mamma fick ta Cosmo idag och jag fick bara åka hem och vila mig. Igår tog i alla fall jag och Cosmo en tur i skogen med långa galopper och mycket bus för att fira att transporten gick igenom besiktningen utan en enda anmärkning! Bra va?

Imorgon ska jag och Elin rida ut en sväng, så jag hoppas vädret blir bra! I övrigt har jag bokat in flera tävlingar till hösten (LB, LA - loklt) och jag ska sätta fart med träningar för Tina snart. Var förresten lite sugen på att åka till Vallentuna på söndag och titta på dressyrtävlingar, men jag jobbar nästan hela natten på lördag och sen är det en massa födelsedagskalas på gång på syskonfronten. Men i min drömvärld får jag en bra lucka och kan åka dit och inspireras!
Kolla in här för mer info om tävlingarna.

Jao, vi hörs gott folk!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0