Fredagstrött

Äntligen fredag, eller hur?!
Jag är ledig i helgen, men har fodringar i stallet ikväll och hela dagen imorgon och sen på söndag är det dags för säsongens första tävling! Vi lastar in och beger oss till Järfälla för att rida en LA:1, Ska bli riktigt spännande att se hur Cosmo beter sig - jag hoppas verkligen att han sköter sig! Mamma fick rida ut på honom igår och idag ska jag bara känna på honom lite eftersom han gått rätt ordentligt den här veckan (den största anledningen är väl i och för sig att jag är så galet trött att jag inte orkar mer än så!) Imorgon blir det att känna igenom lite extra och hitta formen inför söndagen.
Länk till komplett startlista
Har lyckats med att ta mig in på start nr 37 i andra klassen, så det blir ingen tidig morgonstart i alla fall. Skönt!
Ni håller vä tummarna för oss?!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0