Och så sprang dagarna iväg igen...

Så nu är det helt plötsligt ett bra tag sen jag gjorde ett inlägg här - igen!
Men men, jag och Cosmo har haft så mycket för oss, så vi har inte riktigt hunnit med att blogga så jag får försöka summera vad vi gjort! Fast vi har i och för sig gjort så mycket och umgåtts många timmar under den här sista veckan, så precis allt kommer ni inte få veta. Men till exempel kan det vara intressant att veta att vi tränade för Tina i helgen. Gick alldeles utmärkt tycker jag. Cosmo har dock hittat på något, någonting, någon gång, under sommaren. Han tar nämligen stöd på bettet med automatik numer(!) Och driver gärna iväg i ett sjujäkla tempo, samtidigt som han tar ett sjujäkla "stöd", så där blir jag sittande och försöker sitta till och ta små, snabba förhållningar för att han ska lätta i handen och inte bara trava iväg sådär. Inte helt enkelt när man inte har någon aning om hur man gör det. Det har ju liksom aldrig hänt förr, jag har alltid fått jobba för att han ska gå framåt och ta tag i bettet och nu ska jag istället göra tvärtom, ja det låter kanske en aning rörigt.. Fast det är ju precis vad det är! Jag är helt förvirrad helt enkelt! ;)

Så jo, vi jobbar på och försöker hitta nya knappar och nya lösningar. Men det är verkligen inte lätt att göra helt tvärtom mot det man gjort tidigare, men det är fantastiskt nyttigt och roligt att träna och lära sig.
Jag tror jag får ta resten i lite andra inlägg, för annars kommer ni stackare storkna av långa texter!, men jag bjussar på en bild på min ädla springare!
Vi hörs folks!
/CC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0