Skoproblem

Hej igen!
Kul att se att så många hänger kvar trots min värdelösa uppdatering under sommaren, Tack för det!
Ja, av rubriken att utläsa, har jag (läs Cosmo) problem med fötter och skor och då min vanliga hovslagare inte har gått att nå får jag rekrytera en ny sådan. "Den nya" ska komma idag och ta hand om Cosmos stackars fötter, en bakhov är alldeles trasig för att han trampat av sig skon så olyckligt och fötterna i övrigt är torra och fnasiga. Inte ett dugg roligt! Nu har vi haft tre tappskor på två veckor, så jag tycker nog det är dags att det får bli ordentligt bra nu!
(Källa:länkad)
Detta innebär ju också att det inte blivit någon ridning sedan passet i lördags. Men av min träningsvärk att döma, kanske det var lika bra för mig!
Nu ska vi se om hovis kommer snart så hörs vi igen senare!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0