Ge tillbaka mitt immunförsvar, tack!

Vem har tagit det egentligen?!
Med världens bästa timing (som vanligt) har jag lyckats drabbas av någon slags "sjukt-ont-i-halsen-och-feber-sjuka" en dag innan det var dags för träning för Jennie. Åhh, jag är så sur! Hur kunde det bli såhär? Jag var hur pigg som helst under dagen igår, fixade i stallet, skottade fram transporten ordentligt och sen åkte ag och jobbade. Under kvällen kände jag att det kittlade till i halsen och sen gick det bara utför. Febern hade lossat lite i morse, men kom snart tillbaka då jag satte fart igen. Jag blir bara så less! Imorgon kommer nog mamma rida istället för mig och jag försöker packa in mig i en massa kläder och titta på i alla fall. Jag kan ju alltid drömma om någon slags återhämtnings-fe som kan strö glittrande pulver över mitt huvud och vaknar upp frisk imorgon, men jag har inga stora förhoppingar måste jag erkänna.


Nej, jag har bunkrat upp med en himla massa naturläkemedel som ska va bra mot förkylningar, allt sköljs ner med vatten i stora lass och en jumbostor kopp med te.



Vi hörs!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0